ماشین هیبریدی BMW Tourer

 
بهتر است با هم نگاهی به مفهوم جدید ماشین هیبریدی الکتریکی BMW با نام Tourer بیندازیم! این ماشین با سیستم جدید eDrive فعالیت می کند. ( ماشین های دوگانه‌سوزی که با باتری‌های قابل شارژ همراه بوده و می‌توانند با اتصال به یک منبع بیرونی قدرت الکتریکی به شارژ کامل برسند. )

 

در ماشین BMW Tourer با توجه به نحوه ی قرارگیری صندلی ها فضای بیشتری برای سرنشینان فراهم شده است. این ماشین قدرت لازم برای حرکت را از  یک موتور سه سیلندر توربوشارژ ۱٫۵ لیتری در چرخ های جلویی و یک موتور الکتریکی در بالای محور عقبی به دست می آورد، در مجموع قدرت ماشین ۱۹۰ اسب بخار بوده و قدرت موتور الکتریکی و باتری یون لیتیومی به بیشتر از ۱۸ مایل در حالت کامل الکتریکی می رسد. سرعت ماشین در کمتر از ۸ ثانیه از ۰ تا ۶۲ mph می رسد و ماشین در مجموع می تواند تا ۱۲۵ مایل در ساعت سرعت بگیرد. مصرف سوخت این مفهوم کمتر از ۲٫۵ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر است.

طراحی داخلی نیز به طور کامل از فن آوری های جدید بهره گرفته که از آن جمله می توان به صفحه نمایش چند منظوره لمسی اشاره کرد.

 ماشین BMW Tourer اواخر این ماه در پاریس موتور شوی ۲۰۱۲ به نمایش گذاشته خواهد شد.


ماشین BMW Tourer

 

 

http://www.apam.ir/%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C-bmw-tourer
عکس های بیشتررادراین سایت ببینید.

منبع:گروه خورشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 10:30 | نویسنده : مریم |
مترجم سایت